pondelok 8. októbra 2012

Som doma a.k.a. stretnutie neanonymných alkoholičiek po 4 mesiacoch


Po 4 mesiacoch prežúrovaných nocí, rán a iných častí dňa na oboch stranách nám opäť vesmír doprial stret naších svetov. Decentné posedenie pri vínečku v strede týždňa nám poodhalilo letné verejné tajomstvá a spokojné sme sa mohli psychicky i fyzicky pripravovať na Deň Dé., resp. Deň Zed. V duchu nerady sa fotíme, sviečky sú romantické a.k.a. šetríme elektrinou, sa zrodila i táto milá a (ne)dokonalá fotka:



Keďže kúpa letenky podliehala striktne dátumu spoločensko - kultúrnej udalosti roka, nemohla sa reunion uskutočniť nikde inde ako na Ďnoch Zelá  a to samozrejme vo velkom štýle. Z vopred známych dôvodov som sa rozhodla môj nový fotografický aparát na toto podujatie radšej so sebou nezobrať :-)


Ja si myslím, že vrásky sú sexy a ona mi neverí. Keby sa dalo, vyžehlí si ju i so žehličkou na vlasy. Konečne však s hlavou na úrovni, vyžehlenou, či nie, s prívlastkom Dirty vydáva sa reprezentovať, na míle ďaleko od nominácie na Suchopárka roka 2012.


A pridávam ďalšiu so série prvá a posledná fotka z Dňa Zed.:


Milé moje buchty, chcem Vám len odkázať, že ste mi v tej Americe samozrejme chýbali a tešila som na Vás minimálne tak, ako na maminu sviečkovú! A na tú som sa ale kugva hgoch tešila!! :-*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára