pondelok 22. októbra 2012

Keď sa víkenduje...

Víkend nám opäť pričaroval kopec úsmevných príhod a ja som rada, že som ho mohla prežiť s Vami. Miriam sa tešila zo svojho prvého bankového účtu vo svojich 25tich rokoch a ja som bola rada, že som túto detskú radosť mohla prežívať s ňou :-) So zistením, že v obchode s oblečením by v žiadnom prípade pracovať nemohla a túto vďačnú úlohu prenechá neskôr mne ( áno už len ten obchod mi chýba :-), sme si povyrazili do nočných ulíc hlavného mesta. Ja som si dala pre zmenu tri kolečká okolo Michalskej a dve kolečká okolo Hviezdoslavka tam a späť, tam a späť v high heelsoch, až si primadonny vybrali podnik v ktorom zakotvíme. Sobota sa niesla v duchu športovom, najskôr vydarená SPORTAKIÁDA, prišli sme si pozrieť i nejaké tie sexy zadky stupavských hádzanárov a následne sa pokračovalo slovenskou hádzanou. Gecáky len tak lítali, potom si už nepamätám a  potom bola nedeľa :-) V znamení kinomaratónu sa niesla tá tohtotýždňová. A keďže sa stále teším so svojho nového foťáka ( nie ešte stále nemám vysnívanú zrkadlovku), tak ponúkam i nejaké fotečky. Enjoy!

P.S.:
Videla som naživo Paviela Rochnyaka, asi týždeň nezaspím!!
Automat na kávu v kulturáku v Stupave nemá kelímky, takže si kávu vychutnáte len ako tečie dolu                    automatovou mriežkou!
Ibalgin je môj najlepší kamarát!  


































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára